RESOLUCIÓN ALTERNATIVA DE CONFLICTOS

Denier SL tiene una política activa de resolución de conflictos, por lo que pone a su servicio la atención al cliente.

Informamos que según el Art. 14.1 del Reglamento (UE) 524/2013 se ha facilitado por parte de la Comisión Europea una plataforma de resolución de litigios en línea que se encuentra disponible en el siguiente enlace: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Esto no obstante, Denier SL decidirá, en cada caso, si se adhiere o no a este sistema, ya que consideramos que los conflictos pueden y deben resolverse fuera de estos ámbitos, por lo que aconsejamos que previamente a cualquier reclamación utilicéisnuestro sistema de atención al cliente.

Gracias por vuestra comprensión.






RESOLUCIÓ ALTERNATIVA DE CONFLICTES

Denier S.L té una política activa de resolució de conflictes que posa al seu servei a l’atenció al client.

Informem que segons l’Art. 14,1 del Reglament (UE) 524-2013 s’ha facilitat per part de la Comissió Europea una plataforma de resolució de litigis en línia que es troba disponible al següent enllaç: http://ec.europa.eu/consumers/odr. No obstant, Denier S.L decidirà, en cada cas, si s’adhereix o no a aquest sistema, ja que considerem que els conflictes poden i haurien de resoldre’s fora d’aquests àmbits, i per tant aconsellem que prèviament a qualsevol reclamació utilitzin el nostre sistema d’atenció al client.

Gracies per la seva comprensió.